|
|
Szolgáltatásaink |
|
|
|
|
|
KOMMUNIKÁCIÓ
A kommunikáció valamennyi szervezett, komplex rendszerben központi jelentőségű.
A kommunikációs folyamatok a rendszer fenntartó, fejlesztő tényezői, a szociális és szervezeti hatékonyság alapvető feltételei.
A kommunikációs tréningek célja:
A kommunikációs hatékonyság növeléséhez eszközöket nyújtani a résztvevőknek.
TARTALMÁBÓL
- A kommunikációs folyamat elemei
- Az emberi kommunikáció jellemzői, csatornái
- Nonverbális kommunikáció
- A verbális kommunikáció eszközei, a hatékonyságot befolyásoló fontosabb tényezők
- Kommunikációs problémák
- Üzleti és szervezeti kommunikáció
- Prezentációs technikák
ÖNISMERET ÉS KARRIERTERVEZÉS
Az önismeret, a reális énkép kialakítása a szociális hatékonyság alapfeltétele. Ugyanakkor a további egyéni életút megteremtéséhez is feltétlenül szükséges.
A tréning során a résztvevők információkat gyűjthetnek saját magukra vonatkozóan, melyek segítséget nyújthatnak a sikeresebb szociális kapcsolatok építésében és a karriertervezésben egyaránt.
TARTALMÁBÓL
- Önismeret, énkép
- Az (ön) megismerési folyamat szakaszai
- A hiányos megismerési folyamat problémái
- Az önismeret fejlesztésének lehetőségei, módszerei
- Önismeret, emberismeret
- Önismeret, image-tervezés, karriertervezés
KONFLIKTUSKEZELÉS
Felgyorsult és állandóan változó világunkban mind a magánéletben, mind a munkahelyen gyakran fordulnak elő konfliktushelyzetek.
A konfliktusok megelőzése, konstruktív kezelése napi reális feladatunkká vált.
A személyközi és csoportok közötti konfliktuskezelés technikáinak megismerése, tudatosabbá tétele segíti az emberi kapcsolatok hatékony kezelését.
TARTALMÁBÓL
- A konfliktus kialakulásának folyamata
- A konfliktusok kialakulását befolyásoló tényezők
- Személyközi és csoportok közötti konfliktusok
- Negatív és pozitív következmények
- A konfliktuskezelés technikái, módszerei
TRÉNING KÖZÉLETI SZEREPLŐKNEK
A sikeres közszereplés sok tényező függvénye. Azt azonban ma már senki nem vitatja, hogy a siker a közszereplést vállaló személyiségével, tudáshátterével szoros kapcsolatban van. Számos fejlett országban a közszereplésre, az erre szakosodott szakemberek csoportjai készítik fel a jelölteket. Hazánkban ma még elsősorban a „felsőbb szinteken” találkozhatunk ilyen szervezett felkészítésekkel, pedig a helyi, regionális szinteken is szükség van rá.
TARTALMÁBÓL
- Közéleti tevékenységjellemzők
- Személyiségkövetelmények
- Pszichológiai–emberismereti alapok
- Személyészlelés, attribúció
- Prezentáció, prezentációs eszközök, önbemutatás, dinamikus, statikus eszközök
- Illem, etikett, protokoll
- Kommunikációs lehetőségek,
kommunikációs problémák
- Publik Relations
TRÉNING TERMÉK-MENEDZSEREKNEK
Napjainkban a termékek mennyiségi, minőségi bősége egyre erősödő konkurenciát teremt.
A problémát már nem a termelés, hanem a megtermelt termékek értékesítése okozza, tehát az új feladat a vásárlóban új szükséglet keltése, a vásárlói döntés alakítása. Az erősödő konkurencia harc, a feladatok bővülése, megköveteli a termékmenedzserek folyamatos képzését, önképzését, a tréning ehhez nyújt segítséget.
TARTALMÁBÓL
- A vásárlás indítékai, motívumai
- Vevőismeret, vevőtípusok
- A vásárlói döntés
- A fogyasztói magatartás állandósága és változtathatósága
- A termékmenedzserek feladatai, a velük szemben támasztott fontosabb követelmények
- Kapcsolatteremtés, kapcsolattartás
- A vevők meggyőzésének technikái
Marketingkommunikáció, kommunikációs eszközök
TRÉNING TANÁCSADÓKNAK
A tanácsadás az emberek – tanácsadó és tanácsadást igénybevevők – között lezajló interakciók sorozata.
A tanácsadók felkészítése ezért nem nélkülözheti azokat az emberekkel, viselkedéssel, magatartással stb. kapcsolatos alapvető ismereteket, melyek a sikeres kapcsolatteremtéshez, kapcsolattartáshoz, az elfogadtatáshoz szükségesek.
TARTALMÁBÓL
- A tanácsadói munka sikerességét, hatékonyságát befolyásoló tényezők
- Az emberi magatartás, viselkedés alapjai
- Személyiség, értékek, attitűdök
- A valóságészlelés, ítéletalkotás problémái
- A társas kapcsolatok alakulása, befolyásolása
- Prezentáció, kommunikációs problémák
- Konfliktushelyzetek kezelése
MENEDZSEREK KÉSZSÉGFEJLESZTÉSE
A menedzsereknek igen sokféle ismeretanyaggal, készséggel kell rendelkezniük ahhoz, hogy a rábízott szerteágazó feladatot el tudják végezni.
A menedzseri hatékonyság nem származtatható egyszerűen csak néhány megtanult menedzsment technikából.
A tréning segítséget nyújt a befolyásoló tényezők feltárásához, a menedzseri tevékenység hatékonyságának növeléséhez.
TARTALMÁBÓL
- Alapvető menedzseri feladatok, szerepek
- A menedzseri munka hatékonyságát befolyásoló tényezők
- Egyéni és csapatcélok
- A szervezeti magatartás alapjai
- Probléma-feltárás, - megoldás
- Menedzselési módszer, stílus
- Ösztönzésmenedzsment, motivációs stratégiák
- Szervezeti kultúra, változásmenedzsment
CSAPATÉPÍTÉS, TEAM-MUNKA
Napjainkban, amikor a vállalatok, vállalkozások anyagi lehetőségei korlátozottak, a korábbinál nagyobb figyelmet kell fordítani a humán tényezőkre. Az emberi erőforrások, a csoportok sajátosságainak figyelembevételével számottevően befolyásolhatjuk
a szervezetek sikerességét, versenyképességét.
Az elméleti és gyakorlati részekből összeépített modulok hatékony segítséget nyújthatnak az egyéni és csapatcélok összhangjának megteremtésében, a team-munka alapelveinek elsajátításában.
TARTALMÁBÓL
- Csoportalakulás, csoportfejlődés, csoportdinamika
- Egyéni és csoportcélok összhangjának megteremtése
- Csoporthatékonyság, - kohézió
- Csoportstruktúra, szerepek, státus
- Csoportnormák, csoporthatás
- Csapatépítés, team-munka
- Együttműködés és verseny a csoportban és a szervezetben
HUMÁN-DIAGNÓZIS
A humán-erőforrás – más erőforrásoktól eltérően – képes saját tevékenységét szabályozni, munkáját tervezni, szervezni, a hibákat korrigálni. Mindezen okok miatt a humán erőforrások sajátosságai a szervezeti teljesítmény meghatározó tényezői.
A humán-diagnózis megállapításai, vizsgálati eredményei analizálják a szervezet emberi erőforrás menedzsment tevékenység-területeinek sajátosságait, irányt mutatnak a szükséges változtatások bevezetéséhez.
TARTALMÁBÓL
- Környezeti háttér, környezeti meghatározottság
- Szervezeti felépítés, szervezeti kultúra, jövőkép
- Az emberi erőforrás-áramlás rendszere
- Ösztönzésmenedzsment
- Teljesítménymenedzsment
- Humán erőforrások fejlesztése, képzése
- Munkavédelem
- Információáramlás, kommunikáció, informatika
- Szervezeti gátló tényezők
|
|
|
|
|
|
|
|
|